Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Yılbaşını Beklerken... - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

10 Aralık 2013 Salı

Yılbaşını Beklerken...


      Yılbaşını beklerken hepimizi bir heyecan sarmaz mı? Şahsen kime ne hediye alacağım düşüncesi beni hep çok meşgul eder. Yılbaşı hediyeleri arasında ise takı, her zaman seçeneklerin en geniş olanıdır. 

        Sevdikleriniz için, yüzük, küpe, kolye ve hatta kişiye özel takılardan hediye seçimi yapabilirsiniz...

       Ancak yılbaşını beklerken geçen günler sadece sevdiklerimiz için değil kendimiz için de hediyeler alma zamanı:) Benim gibi başkalarına hediye alırken kendisine de alanlar için en uygun dönem! Ayrıca aralık ayı, davet, parti vs. derken yılın en sosyal ayı olarak geçiyor neredeyse. Gündüzden geceye geçerken, bir  davete giderken ne giyeceğim diye hayıflananlara en güzel öneri herhalde küçük siyah elbiseyi çeşitli takılarla kombinlemektir. 


Siyah dantel detaylı elbiseyi, damla küpeler, ince bir bileklik ve ince bir tamtur yüzük ile kombinleyebiliriz. Böylelikle aşırıya kaçmamış ve taşların da ışıltısından yararlanmış oluruz.


Siyah elbiseyi ışıltılı kanat küpe ve sade bir yüzük ile de tamamlayabiliriz.

Dore detaylı elbiseyi sarı renkli takılarla tamamlamak şart! Halka küpeler çok iyi bir yatırım, eklem yüzükleri ise 2013 de olduğu gibi 2014'de de trend olacak!

    2014 'e sayılı günler var. Hazırlanalım ve yeni yıla ışıltı ile girelim, ne dersiniz?

2 yorum:

  1. Merhaba size bir sey danismak istiyorum. Ben taslarla cok ilgilenmeye basladim 5 6 ay civari ve enerjilerinin beni cektiklerini dusunuyorum ama bir konuda sikintim var. Boyut parlakligi vs gibi kriterleri ayni olan tas bir dogal tascida 30 liraysa digerine 100 lira olabiliyor hangisine inanacagimi bilmiyorum . Bir de taslarin gercek mi yoksa boya mi ya da herhangi suni bir madde oldugunu nasil anlayabiliriz. Cok tesekkurler simdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle söylemeliyim ki doğal taş satan yerler fiyatları kendi kriterlerine göre koyuyorlar. Yani bir yerde 30 diğerinde 100 olması çok rastlanan bir durum. Ancak şuna çok dikkat etmek gerekir "aynı" derken renk, kristal boyutu, parlaklık, kristal sayısı ve yapısı çok benzer taşlardan bahsediyoruz. Bunu anlayabilmek için de çok dikkatli ve bilgili olmalısınız. Interneti tavsiye etmiyorum, ancak doğal taş fotoğraflarının olduğu kaynak kitaplardan faydalanabilirsiniz. Boya konusu ise çok daha ilginç ve zor. Bunları anlamak çok kolay olmuyor ve taştan taşa farklılaşıyor. Şu an piyasada kuvars grubu taşları genellikle boyalı görürsünüz. Çok şüphelendiğiniz durumlarda direkt olarak satıcıya sorun boyalı olup olmadığını. Her alışverişte olduğu gibi bu da biraz güven meselesi.Umarım yardımcı olabilmişimdir:)

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...