Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

MET GALA 2015 - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

11 Mayıs 2015 Pazartesi

MET GALA 2015

MET 2015 Konsept
              Malumunuz olduğu gibi MET Galaları da tüm kırmızı halı postları arasında revaçta olanlardan artık. Pekiyi nedir MET Galası ve neden önemli ?
                MET Galası 1948'den beri her yıl New York Metropolitan müzesinde, kostüm enstitüsü tarafından düzenlenen moda sergisinin açılış gecesidir ve moda endüstrisinin en büyük sosyal olaylarından biri sayılır. Mayıs ayının ilk haftası serginin açılışı yapılır, sergi yaz boyu ziyarete açıktır.  Bu seneki serginin konsepti "China:  Through The Looking Glass

Bir süredir yazmaya ara vermiştim ama gala haberlerini görünce yorum yapmadan m. Gerçi yazacaklarım çok uzun değil...Sergi belirli bir konsept ile sunulsa da, galaya gelenlerin bunu algılayıp algılamadıkları pek belli olmuyor. Kimi ünlü, kırmızı halı şıklığına bürünmüşken kimi de kostüm partisine gider gibi giyinmiş. Senkron pek tutmamış...Kıyafetlerle ilgili yorum yapmayacağım, uzmanlık alanım değil çünkü. Zaten bol miktarda yazan da var, ben de keyifle okuyorum. 

Mücevher konusunda ise gördüğüm tek ilginç şeyi paylaşmak istiyorum. Çok amaçlı kullanılan parçaları çok seviyorum. Zaten mücevher kültüründe bir parçayı farklı şekillerde kullanmak çok önemli. Ünlüler bu detayları bilir, bilmez ama onları giydirenlerin bilmesi fark yaratıyor...

İşte Victoria Secret meleklerinden Lily Aldridge zaten ilk bakışta Carolina Herrera elbisesiyle düzgün fiziğinin hakkını veriyor. 

Lily Aldridge (Elle - USA)

Arkasını dönünce topuzundaki aksesuarı görüyoruz ve vuruluyoruz:)  Bu, aslında pırlanta bir broş ve üstelik dönem mücevheri. Markası ise Stephen Russell. Galada pek çok saç aksesuarı kullanılmış ama Lily Aldridge'in kullanımı açık ara en şık olanı.
Lily Aldridge ve aksesuarları...Balık şeklindeki çanta da ilgi çekmiş
Saç modelinin seçimi, broşun topuza yerleştirilişi bile başlı başına bir ustalık göstergesi

Stephen Russell 19yy. Pırlanta Korsaj Broşu

Korsaj nedir diyenler olur ise  aynı broşun 2014 yılında Town and Country dergisinin çekiminde kullanılışına bir göz atmalarını tavsiye ederim. 
Stephen Russell - Town and Country Dergisi
Bu tarz görüntüleri daha sık görmek ve hayran olmak ümidiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...