Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Barbie ve Pırlantaları - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Barbie ve Pırlantaları




Geçen hafta internette gördüğüm bir haber bana çok ama çok eski anıları hatırlattı...
Haber Barbie ile ilgiliydi...Gördüm ve yine büyülendim:))



Barbie ile ilk tanışmam 1985 yılında oldu. Hala dün gibi hatırlarım...Çok zor sahip olunan şeyler çok kıymetlidir... O zaman Türkiye'ye henüz gelmemişti ve ben Barbie diye bir bebeğin varlığından haberdar olmuştum . Bir yakınımızın evinde yurtdışından gelmiş bir magazin dergisinin resimlerine bakarken  görmüştüm ilk kez. Aileme "Ben bunu istiyorum, bana bundan alır mısınız?" diye sorduğumda çok şaşırmışlardı. Çünkü ilk kez bebek istemiştim...Benimle birlikte ailem de ilk kez görüyordu bu bebeği, "Tamam alırız, bakarız vs." dediler önce, derginin sayfasını yırtıp aldılar. İlk turları annem attı bebeği bulmak için. Ben sabırsızlanıyordum,  annem eli boş dönünce de üzülüyordum, hatta bazen başka şeyler alıp geliyordu üzülmeyeyim diye.  Zaten bebekle oynamayan bir kız olarak, diğer bütün oyuncakları da torbalara kaldırmıştım. Sadece gördüğüm bebeğin resimlerini çiziyordum (ya da benzerini diyelim!!!). Annem başarısız denemelerden sonra  bu bebeğin Türkiye'de bulunamayacağından emin oldu ve konuyu babama havale etti. Birkaç zaman sonra babam Almanya'dan getirtebileceğimizi biraz daha beklememiz gerektiğini söyledi. Ne bitmek tükenmek bilmeyen bir beklemeydi bu...

Ve bir gün babam işten eve büyük bir paket ile geldi...

Babamın bakışından anlamıştım içindeki oydu... Paket kağıdı bile öyle güzeldi ki...

Paketi yavaşça açarken ilk yüzü göründü...



O gün herhalde dünyanın en mutlu çocuğu bendim...Şimdi hatırlayınca bile heyecanlanıyorum... Elbisesi, ayakkabıları, saçları, kürkü, mücevherleri  muhteşemdi...


Fotoğraftan görüleceği üzere kıyafet 80'lerin modasını tamamen yansıtıyor:)

Aradan 26 yıl geçmiş...Barbie hala duruyor dolabımda...

Şimdi düşünüyorum da, belki  bu mesleği seçeceğim o günlerde belli olmuştu:)) 

Gördüğüm haber ise yeni çıkan bir Barbie hakkında...Ne tesadüf ki henüz o da satışta değil! 

Tasarımını Blonds adlı moda tasarımcıları yapmış. Adı "Blond Diamond Barbie". Pırlanta küpeleri ve bilekliği,kristal taşlı elbisesi ve ayakkabısı ile parıldıyor!

Eskisine göre daha seksi olduğu da aşikar.Hatta yüz, göz, dudak yapısı değişmiş.








Aralık ayında online olarak satışa çıkacakmış. 
Sanırım tarih bir kez daha tekerrür edecek. Bu sefer kim alır bilmem ama bu Barbie'ye sahip olmalıyım...


Hiç bitmeyen çocuksu heyecanlarla, sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...