Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Elele Dergisi ve Temmuz Sürprizi - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

2 Ağustos 2012 Perşembe

Elele Dergisi ve Temmuz Sürprizi

Merhaba,

Yazın aylarının gelişiyle eğitimlere kısa bir süre ara verdik... Ara vermişken, bir kez daha anladım ki ben de katılımcılar kadar eğleniyormuşum:))  Yeni insanlarla tanışmak, sorulara cevap vermek, konun konuyu açması ve akıllara yeni sorular getirmesi, bana bir kez daha ne iyi ettim de bu projeyi  hayata geçirdim dedirtti. İlk atölyemiz "Küçük Taşların Büyük Dünyası" idi. Üç saatlik atölyede, değerli taşların dünyasında gezinti yaptık katılımcılarımızla ...

Katılımcılarımızdan biri bana çok güzel bir sürpriz yaptı geçen ay... Elele dergisi yayın danışmanı Zehra Elif Taş "Küçük Taşların Büyük Dünyası"na katılmıştı haziran ayı başında. 


Temmuz sayısını aldığımda gördüm ki bizden bahsetmiş:))



Çok şaşırdığımı ve mutlu olduğumu söylemeden geçemeyeceğim, çok hoş bir sürpriz gerçekten!



Bu arada, web sitemizden, facebook sayfamızdan bize ulaşıp soranlar oluyor eğitimlere tekrar ne zaman başlayacağımızı... 

Eylül ayında yine başlayacağız... Üstelik yeni programlar ve bomba gibi sürprizlerle!


http://www.facebook.com/lussoconsult 

https://twitter.com/LussoConsult

www.lussoconsult.com

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...