Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Nişan Yüzüğü Tasarlayan Erkekler - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

1 Ekim 2012 Pazartesi

Nişan Yüzüğü Tasarlayan Erkekler


      Anne Hathaway kendisi gibi oyuncu olan Adam Schulman ile evlendi!

      Şüphesiz bu haberi internette görmüşsünüzdür. Özellikle moda bloggerları gelinlikle ilgili ayrıntıları hemen aktardılar:)) Fakat benim için önemli olan tabii ki nişan yüzüğü...Evet nişanlandıklarında bunu araştırmıştım, geçen hafta da bir arkadaşım daha (!) nişan yüzüğü telaşına kapılınca bu konuda yazmak istedim.

    Bayan Hathaway'ın yüzüğü platin üzerine kondurulmuş 6 karatlık cushion kesim (yastık kesim diyebiliriz) tektaş. Bununla ilgili haberlerde Adam Schulman'ın "Kwiat Heritage Jewels"a gidip yüzüğü bizzat tasarladığı yazılmıştı. Hatta Türkçe kaynaklara Schulman için Hathaway'ın tasarımcı nişanlısı diye geçmiş:)))) 

Sol ele bakınız:)





            Fotoğraflardan görüleceği üzere, yüzük bir büyük taş - ince montür klasiği...Yani ortada bir tasarım harikası yok! İşte can alıcı kısım da o...

         İşimin en güzel yanı insanların en güzel günlerine, en tatlı heyecanlarına ortak olmak. Hele de arkadaşlarımsa, ben de onlar kadar heyecanlanırım...İsterim ki nişan yüzükleri hayatları boyunca unutamayacakları bir anın hatırası olsun. Şimdiye kadar kaç erkeğe nişan yüzüğü seçme konusunda yardım ettim sayamadım...Şunu söyleyebilirim ki  yukarıda anlattığım "tasarlama" fiili, anladığımız anlamda değil! Erkekler genel olarak evlilik teklifi kararı aldıklarında, heyecandan karın ağrısı çekerek yüzük arama telaşına girerler...Tasarım şudur: Taş kaç karat olmalı? Montür nasıl olacak? Taşın rengi ne olmalı? Berraklık ne olsa? Hangisi daha iyi? Kızın parmağının ölçüsünü farkettirmeden nasıl öğrenebilirim ?... Sırayla bu soruların cevabı bulunur ve yüzük yaptırılır. Yüzük teslim alınır, şöyle evrilir çevrilir çünkü önce kendi beğenmelidir! O an gözlerde bir parlama belirirse bu iş olmuştur:)) 

       İşte Hathaway hakkındaki haberlerde geçen tasarım süreci aslında bu şekilde gerçekleşiyor ve müstakbel nişanlısına çok değer veren tüm erkeklerin başına geliyor:)))

      Nişan Yüzüğü Tasarlayan Erkekler! Umarım hepiniz çok mutlu olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...