Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Gaziantep Gezisi : Fıstık, Kebap ve Pırlantalar - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

16 Aralık 2012 Pazar

Gaziantep Gezisi : Fıstık, Kebap ve Pırlantalar


             Neredeyse bir aydır yazı yazamamışım. Sebebi tembellik değil. Bir organizasyon için Gaziantep'e gitmiştim. Hazırlık, gitme, gelme, işler derken boşlamışım biraz blogu:)






           Madem ara verdim yazmaya bari Gaziantep gezimden biraz bahsedeyim. 
 Gaziantep denince akla gelenler malumdur...Fıstık ve kebap cenneti... Evet hepsinden bol bol yedim ve hiç pişman değilim...



         Ancak şehrin tarihi ve ünlü mozaiklerini ikinci plana atmayayım! Gaziantep mutlaka gezi planına alınması gereken bir şehrimiz, gitmeyenlere şiddetle tavsiye edilir.






         Gaziantep organizasyonunun fikir babası Harun Kaya, Akay Mücevherat (Gaziantep) sahibi...Kendisini eskiden tanırım, hiç mübalağasız satış konusundaki başarısına hayran olduğum ilk beşin içindedir kendisi:) Daha da önemlisi hiç durmayan, bilgisine bilgi eklemek için koşuşturup duran bir kişi...Ayrıca, müşterilerinin merak ettiklerini sormaları için mağazasına dışarıdan pırlanta eksperi çağıracak kadar da açık yürekli!

        Malum kuyum sektöründe faaliyet gösteriyorum, senelerce işin mutfağındaydım, mağazaya gelen müşteri beni hiç görmedi, soru soramadı kimse. Ne zaman kendi işimi kurdum o zaman işin perakende kısmı kuvvetlendi, bu işin meraklıları gidip gelmeye fikir danışmaya başladılar. Ben de pek sevdim perakende müşterisini, yani son kullanıcı  ile birarada olmayı... 

       Böylelikle, Harun beyin daveti ile Gaziantep'e ikinci kez gitmiş oldum. İki günlük organizasyonda ilk gün davetliler için hazırladığım sunumu yaptım. Mücevher nedir? Elmas mı pırlanta mı? Renkli elmaslar ve  mücevher trendleri hakkında konuştum ve soruları yanıtladım. Topluluk önünde konuşmanın en zevkli kısmı farklı insanlar tanımak ve ilgiyle dinlenildiğini fark etmek...

Yine kendimi kaptırmışım!
             İkinci gün ise  Akay mücevheratta stil danışmanlığı ve misafirlerin sorularına cevap vererek geçti. Şunu söyleyebilirim; Gaziantepli hanımlar pırlantayı çok seviyor! Fakat bir şey var ki sadece Gaziantep'te değil tüm Türkiye'de geçerli olan o da 22 ayar altın sevdası. İnsanımız hep 22 ayar altını yatırım olarak görmüş şimdiye kadar, pırlantanın  bir lüks aynı zamanda bir yatırım aracı olduğunu bilmiyorlar. Özellikle de erkekler ...Anlamak istemiyorlar belki de:) 

        Gaziantep'te geçirdiğim günler çok güzeldi. Ziyaret eden, soru soran, misafirperver Gaziantep halkına katılımları için çok teşekkür ederim.

Mücevher aşkı ile sevgiler...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...