Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Yılan Yılı 2013 - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

30 Ocak 2013 Çarşamba

Yılan Yılı 2013



           Çin takvimine göre 2012 ejderha yılı şubat 10 da bitiyor ve yerini yılan yılına bırakıyor. 2013 siyah yılan yılı başlıyor...


Boucheron



       2013 tıpkı bir yılan gibi deri değiştirme, tazelenme, geçmişle vedalaşma, hayata bakış açımızı yenileme fırsatları sunacakmış!

       
        Astroloji ile aram çok iyi olmasa da yılan yılına kayıtsız kalamadım...Çünkü nereye baksam yılanlı birşeyler görüyorum! Şahsen yılanları pek sevmem (bir zamanlar zoraki olarak muhattap olduğumdan olabilir!). Fakat yadsınamayacak bir gerçek var ki; yılan çok eskiden beri kullanılan bir sembol. Özellikle de takı olarak! Farklı toplum ve farklı zamanlara göre, bilgelik, iyileşme, verimlilik, koruyuculuk anlamlarında kullanılmış yılan. 19 yy.dan sonra da sonsuzluğu temsil etmiş. Hatta o dönem kullanılan nişan yüzüklerinde yılan figürünü görmek mümkün. Örneğin Kraliçe Victoria ve Prens Albert'in yüzüğü... 

         Sanırım bu yıl bolca yılanlı mücevher göreceğiz. Hatta Bulgari "Serpenti" koleksiyonunun tanıtımını önümüzdeki günlerde yapacak. Ben de sizler için hem eski hem yeni yılanlı mücevherleri derledim. Bol miktarda pırlanta var bakalım hangilerini beğeneceksiniz?

19.yy dan bir broş

Lydia Courteille

Bulgari


Cartier

Kahire müzesinden - Kleopatra'nın
Hari Jewels


Kimberly McDonald

Paracolor

Stephen Webster

19.yy'dan mercan yüzük

Diego Percossi Papi




3 yorum:

  1. Benim favorilerim Lydia Courteille ve Kleopatra. :)) Hepsi cok guzel Eline saglik XO Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de küpelere bayıldım! Bir de Stephen Webster yüzük...

      Sil
  2. o kadar çok yılanlı aksesuarım varki hepsini bütün yıl boyunca takabilirim.. :-))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...