Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Oscar'ı Beklerken... - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

24 Şubat 2013 Pazar

Oscar'ı Beklerken...

          



         Oscar töreni heyecanımız birkaç hafta öncesinden başladı. Katılımcılar ne giyecek ne takacak içimize dert oldu:))


         Şaka bir yana Oscar ödül töreni sinema dünyasında olduğu kadar moda dünyasında da çok önemli... Hatta öyle ki çeşitli sitelerde Oscar törenlerinin en şıkları , en iyi mücevherleri için anketler bile düzenlendi.

      Oscar törenini beklerken görmek istediklerimi ve tahminlerimi paylaşmak istedim.

       Bu senenin rengi zümrüt yeşili olduğu için çok büyük zümrütler görmeyi bekliyorum...Zümrüt olmaz ise tsavorite garnet ya da jade de olur;)



          Tabii ki kocaman pırlantaları göreceğiz. Harry Winston, Chopard, Chanel, Dior da birbirleri ile yarısacak!




         Son dönem favori tasarımcılardan Lorraine Schwartz, Kimberly McDonalds, Neil Lane, Irene Neuwirth' den de şov bekliyorum.

        Evli olan hanımların da kocaman tektaşlarını ön plana çıkaracaklarını umuyorum. Tektaşlarda emerald ve cushion kesim her zaman revaçta olanlardan...

        Eskiden çok fazla kullanılmayan taşları da görürsem çok keyifli olacak! Opal, moonstone, turmalin, garnet, zultanit, labradorit, hangisi olursa...

2013 Oscar töreni başlıyor!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...