Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Spor ve Şık Stil - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

12 Ocak 2014 Pazar

Spor ve Şık Stil



Star
Kombinlerde kullandığım tüm takıları www.fiemma.com da bulabilirsiniz.

Hem rahat hem şık olmak kim istemez ki?


Spor şıklık (smart-casual), kısıtlanmayı sevmeyen, tarzını hayatının her anında yaşayabilen, kendine güvenen, özgür ruhlu ve çekici kadınların tercihi. Hangi yaşta olursa olsun, her kadın şık görünmek ister. Ancak, şehir hayatının koşturmacası buna pek de uygun değildir. Bu nedenle, abiye giyim ya da deyim yerindeyse şıkır şıkır olma devri çoktan kapandı. Bunu yerine günlük yaşamı kolaylaştıran, hem şık hem de rahat olmayı sağlayan bir stil çıktı ortaya; spor şıklık...

Spor dediysem eşofman takımdan bahsetmiyorum tabii! Bu yanlış algıyı kırabildik mi bilmiyorum gerçekten....

Spor-şık nasıl olunur ? Ayakkabıdan takıya birkaç kombin hazırlamak istedim. Bu arada detay görmek isteyenler Polyvore da sayfamı ziyaret edebilir!


spor
Altın renkli aksesuar kullanmak kombini daha dikkat çekici hale getirir!


Smart Casual
Altın-leopar-kırmızı detaylar bu sene benim de favorim:)

sportchic


Kombini biraz daha şıklaştırmak isteyenler elmas aksesuar kullanabilir.


Mücevher aşkı ile:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...