Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

2014 Kırmızı Halı Mücevher Oscar'ları - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

7 Mart 2014 Cuma

2014 Kırmızı Halı Mücevher Oscar'ları

2014 Akademi ödüllerinin verildiği geceden stillerine tekrar tekrar bakacağımız isimler!

         Pazar gecesi tüm moda severler gibi ben de  kırmızı halı geçidini göreceğim diye uykusuz kaldım. Özel sebeplerden dolayı hemen yayınlayamasam da, kendi arşivim için geç de olsa yayınlamaya karar verdim. Her zamanki gibi çok şıklar olduğu gibi rüküşler de vardı kırmızı halıda. Hatta görüntüler hemen sosyal medyadan yayılmaya, kolajlar yapılmaya başlandı. Pazartesi günü olduğunda, kırmızı halıda kimin ne giydiğini ezbere bilmeyen yoktu herhalde! O yüzden ben de hep yaptığım gibi elbiselere hiç takılmadan sadece tarzını beğendiğim, elbise- mücevher uyumunu yakalamış isimlere yer vereceğim.

         Margot Robbie'yi koyu renge boyadığı saçlarından dolayı hemen tanıyamasam da (filmde sarışındı) kolyesi ve küpeleri hemen dikkatimi çekti. Geçmişte benzer bir kolyenin üretimini yaptığımdan o kadar taşı bir araya getirmek tabiri caiz ise biraz şovdur ve tam da böyle bir geceye yakışır;) Zaten altından da iddalı bir isim Forevermark çıktı! Artık kırmızı halılarda tek taş küpe görmek istemesem de bu kolye ile uyumunu tartışmayacağım.
      Naomi Watts genel olarak çok beğenilse de aslında ben çok beğenmedim. Geçen yıla nazaran biraz da hayal kırıklığına uğradım. Elbise güzel, mücevherler Bulgari ve ayrı ayrı tartışmasız çok güzeller. Ancak elbisenin yakası kolyeyi öldürmüş!
Cate Blanchette'in mücevherleri Chopard'dı.

Elizabeth filminden sonra sanki kraliçelik ünvanı kendisine yapıştı onu her görüşümde içimden "Her Majesty" demek geliyor:) Evet stilini oyunculuğunu çok beğendiğim bir aktrist, nitekim ödülü de kaptı! Ayrıca taktığı bu iddalı  opal küpeler için ve her defasında kırmızı halının hakkını verdiği için de gönlümün Oscar'ı Cate'e gitsin!
Charlize Theron ve taşıdığı mücevherler Harry Winston
Sıra geldi her zaman hayranlıkla bakakaldığımız Charlize Theron'a. Mükemmel Dior siyah elbiseyi son zamanlarda sıkça görmediğimiz Y kolye ile kombinlemiş. 



Öyle bir kolye ki nam-ı diğer gown killer ( yani elbiseyi öldürüp bakışları üstüne çeken) fakat Charlize mükemmel taşımış...


Idina Menzel çok beğendiğim koyu yeşil elbisesini iddalı parçalarla kombinlemiş.

Idina Menzel'in mücevherleri Chimento. Yüksek italyan işçiliğiyle üretim yapan bu firmanın adını kırmızı halıda duymak sevindirici.
Jennifer Lawrence mücevher tercihini vintage dan yana kullanmış.
Jennifer Lawrence'ın  mücevherleri Neil Lane. Özellikle kolye çok dikkat çekti. Kuvars ve pırlantadan oluşan kolye 2 milyon $ değerinde.

Ancak geçen seneki gibi kolyesini arkaya attığı için, pek de yaratıcı olmadığını söyleyebiliriz! 

Kirsten Bell beğendiğim bir başka isim. Mücevherler Piaget! 
Piaget asaleti!
Camila Alves çok sade ve çok şıktı! Elbisenin sırt detayını çok beğendim. Ayrıca mücevherlerin büyük olmadığına bakmayın hepsi pembe pırlanta ve Lorraine Schwartz tasarımı!

Matthew Mcconaughey (yüzüklerine dikkat!) ve Camila Alves
Olivia Wilde karnı burnunda olmasına rağmen en şıklar arasında bana göre. Vücuduna çok uygun bir elbise seçmiş! Mücevherleri Lorraine Schwartz. Kokteyl yüzüğü, siyah-beyaz pırlanta bilezikleri ve  beyaz jade olduğunu tahmin ettiğim pırlantalı küpelerine bayıldım! 






Sandra Bullock'un da mücevherleri Lorraine Schwartz! Ear cuff modasına uymuş çok da güzel taşımış. Saç modeli ve elbisesinin rengini de çok beğendim.
Sandra Bullock 2014 Oscar

Oscar adayı olan Amy Adams'ın mücevherleri Tiffany&Co. Kaboşon rodokrosit, lapis lazuli, turkuaz ve pırlanta küpeler gerçekten çok hoştu. Küpelerin bir benzerini de afterparty de takmıştı Amy Adams. Bileklikler ve yüzükler sarı pırlantadandı. Bana göre kırmızı halıda böyle renkli mücevherler daha fazla olmalı, geçen sene gözümüz bayram etmişti:) 
Amy Adams ve Tiffany&Co. 
Son olarak en beğendiğim isim Kate Hudson ve mücevherlerini paylaşmak isterim!
Kate Hudson'un bu görüntüsü önceki yıllarda Tom Ford beyaz elbise giymiş  Gwyneth Paltrow'u hatırlattı! 

Bütün mücevherler kıyafeti ile o kadar uyumlu ki...

Mücevherler Neil Lane. Kate Hudson da seçimini vintagedan yana yapmış. Bence bu görüntü gelecek senelerde çok konuşulur!

Siz ne dersiniz? Hangisini daha çok beğendiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...