Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Cannes'da Türk Sanatçıları - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

28 Mayıs 2014 Çarşamba

Cannes'da Türk Sanatçıları

"Kış Uykusu" ekibi - Cannes
            Uzun zamandır yaşadığımız gerginlik ve üzüntülerin üzerine Cannes'dan gelen haber heralde hepimizin içini bir nebze olsun açmıştır. Ödül töreni haberlerini internetten takip ederken (Tv'lerde yayın yoktu çünkü!)"Kış Uykusu" filminin Altın Palmiye ödülünü aldığını gördüğüm an (sanki ben almışım gibi) mutluluktan gözlerim yaşardı. Gerçekten Nuri Bilge Ceylan ve ekibi ile ne kadar gurur duysak az.


          "Cannes film festivalinden mücevher dersleri" yazımdan sonra vaktim olur da ödül gecesi kırmızı halısı yazısı yazar mıyım bilmiyorum demiştim ama ödülden sonra sadece kendi sanatçılarımız ile ilgili yorum yapmaya karar verdim. Çünkü sonuç açıkça gösteriyor ki, onlar çok çok güzel şeylere layıklar...Unutmadan belirteyim Demet Akbağ çuval giyse benim için sinema ve televizyon dünyasının kraliçesidir. Melisa Sözen ise son zamanlarda başarılı oyunculuğu (tiyatro da dahil!) ve duru güzelliği ile bence başarılı genç oyunculardan. 

            Bilindiği üzere kırmızı halılarda giyilen elbiseler ve takılan mücevherler sponsorlar tarafından veriliyor ve süreç stil danışmanları ve halkla ilişkiler uzmanları ile yürütülüyor. Ancak nedense bu törenlere davet edilen sanatçılarımız standartı yakalayamıyor. Daha önce Hülya Avşar'dan söz ettiğim şu yazımda (TIK TIK) belirttiğim gibi nüansların kaçırılıyor olması sebebiyle sonuç pek tatmin edici olmuyor. 

            Çok uzatmadan sadede geleyim; Demet Akbağ'ın elbisesinin rengi ten rengine uymamış, soluk göstermiş. Mücevher kullanımı konusunda ne desem bilemedim:) Bu renk elbise ile elmas küpe kullanımı yanlış. Mücevherlerin ne kadar pahalı olduğu değil bütünle uyumu önemli. Küpelerin kulaktaki kısmı büyük gelmiş. Ayrıca her üç kuyumcudan birinde olan elmas modelleri yerine, örneğin yakut mücevherlerle bu elbise çok güzel gösterilebilir, mücevherler de çok dikkat çekebilirdi. Şans kolyesi ve bileklik için yazabileceğim tek şey orada olmamaları gerektiği! 
Demet Akbağ - Cannes (Getty images)
          Melisa Sözen daha az risk almış.Siyah her zaman favorim, çok da yakışmış ama göğüs kısmında bir gariplik var. Mücevher olarak sadece kolye görebildim. Sponsor var mı bilmiyorum ama kolye eğreti duruyor! Yine renkli taşlı mücevherler tercih edilmeliydi...
Melisa Sözen  - Cannes (Getty images)
           Son söz olarak yazabileceğim şey, bu işlerle uğraşan danışmanların "biz çok iyi biliriz" mantığından uzaklaşıp gelişime açık olmalarının gerekliliği... Şuradaki  görüntüleri yakalayamamak için hiçbir sebep yok. Başarılı sanatçılarımız daha fazlasını hak ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...