Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Bir kırmızı halı hikayesi daha: SAG ödülleri - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

3 Şubat 2013 Pazar

Bir kırmızı halı hikayesi daha: SAG ödülleri

            SAG ( Screen Actors Guild) ödülleri kırmızı halısı mücevherlerini bir hafta rötarla yazıyorum. Yazmasam olmaz mı? Olmaz çünkü önemli gelişmeler var!




             Kırmızı halı görüntülerini merakla bekliyorum her zaman. Güzel şeyler görmeyi kim istemez? Bazen hayal kırıklığına uğrasam da, bakmadan yorumlamadan duramıyorum. En dikkat çekici parçaları da sizler için seçtim. 


         Jullianne Moore ödül kazanan oyunculardan.Her zaman şık ve zarif . Küpeleri kullandığı en dikkat çekici parça. Ear cuff denen kelepçe tarzı küpeleri genelde çok şık bulmasam da Van Cleef & Arpels zerafeti, beni bu düşüncemden vazgeçirdi. 


         Jennifer Lawrence, lacivert elbise tercih edenlerden...Mücevherleri Chopard, sadece kolyede 38 karat taş var...Risk almamış, klasik bir görüntü ama çok beğendim! Nicole Kidman Fred Leighton tasarımı platin,pırlanta, siyah mine ve üzerine desen oyulmuş jade  Art Deco stili küpelerle stilini yansıtanlardan!


         Nicole Kidman Fred Leighton tasarımı platin, pırlanta, siyah mine ve üzerine desen oyulmuş jade  Art Deco stili küpelerle, stilini yansıtanlardan!


        Naomi Watts, Faberge kokteyl yüzüğü ile bu senenin trendine göz kırpıyor! Kaboşon kesim zümrüt favorilerimden...

         
          Busy Philipps Opal bir kolye ile karşımızda! Lacivert elbisesiyle çok iyi kombinlenmiş, dikkati kolyeye çekmiş. Philipps'e brava! Opal 2013 ilkbahar-yaz sezonunda çok görülecek benden söylemesi...Opal ülkemizde pek bilinmiyor, bu yakınlarda bir yazı yazsam iyi olacak sanki...




          SAG kırmızı halısında gördüğüm, mücevherlerde kullanılan taşlar konusunda beni en çok sevindiren konulardan biri de Zultanit taşının kullanıldığı parçalar görmekti. Alfre Woodard, Viviana Vigil ve Jacki Weaver zultanit tercih edenlerden...Pekiyi bu taşın Türkiye'den çıktığını biliyor musunuz? Ah sanırım bununla ilgili de bir yayın yapmalıyım!


         Jessica Chastain'ın seçimi Harry Winston'dan  yana olmuş. Platin kolye yuvarlak ve damla kesim elmaslardan oluşuyor. Kolyenin boyu biraz daha uzun olsaydı daha iyi olurdu ama...

Helen Hunt, Neil Lane  platin üzerine pırlanta vintage  kolyesi ile yine çok şık.



          Marion Cotillard bu görüntüsüyle kırmızı halının en beğendiğim ismi oldu. Altın küre kırmızı halısında bana hayal kırıklığı yaşatan Cotillard bu defa mükemmel görünüyor. Chopard kolye toplam 54 karat yuvarlak ve markiz kesim elmastan oluşuyor.

         Benim seçtiklerim burada bitti. Şimdi merakla Oscar törenini bekliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...