Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Tektaş Hikayeleri - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

5 Şubat 2013 Salı

Tektaş Hikayeleri

                 Yaptığım işin en zevkli kısmı tektaş "olayı"dır şüphesiz...




                    Konuyu "olay" olarak nitelendirmemin sebebi maksatlı...Çünkü pırlanta tektaş seçmek, almak, takmak baştan sona bir hikaye. Benim için en güzel yanı ise insanların (özellikle de erkeklerin) o muhteşem heyecanına tanık olmak, elimden geldiğince yardım edebilmektir. Tektaş alma, takma geleneği toplumumuzda yer bulmaya başladığından beri çok farklı meslekten farklı  kazanç gruplarından kişilerin, hep mutlu olmalarını dileyerek bu heyecanına dahil oldum. Emin olun çok eğlenceli, duygusal, romantik hikayelerdi hepsi...

            Malum 14 Şubat yaklaşıyor, bazılarının ise tansiyonu artıyor! Hazırlıklar başladı bile...Benim de aklıma şöyle bir fikir geldi: Siz de tektaş hikayenizi paylaşmaya ne dersiniz ?  Mesela alırken/takarken ne hissettiniz? Nasıl tepki verdiniz? Komik, ilginç, romantik ne olursa anlatın! Üstelik yapacağım çekiliş ile bir takipçiye www.fiemma.com dan pırlantalı kolye hediye etmeye karar verdim! 


Deniz Yıldızı Kolye buradan da görebilirsiniz . 

Paylaşıma hem erkekler hem de kadınlar katılabilir. İşte şartlar:


  1. Blogun takipçisi olmak,
  2. Fiemma' nın facebook sayfasını beğenmek,
  3. Bu yazının altına "tektaş hikayenizi" yazmak. İsim ile hikayeyi buradan paylaşmak istemeyenler hikayeyi editor@lussoconsult.com ye gönderebilirler . Fakat mail gönderdiklerini mail adresleri ile birlikte yazının altına yorum olarak bırakarak...
Önemli Not: 
  • Katılım 13 şubatı 14 şubata bağlayan gece saat 00.00 da sona erecektir. Sonuç 14 Şubat günü açıklanacaktır. 
  • Şanslı katılımcı random.org ile belirlenecektir.
  • Adsız ve konu dışı yorumlar yayınlanmayacaktır.
   Bol şans!


Kazanan: Begüm Taşar

21 yorum:

  1. merhaba şartlar tamam . Benim 5 yıllık bir ilişkim olduğu için tek taşı uzun süredir bekleyenlerdenim. sonunda geldi ve çok güzel bir şekilde. Pankarta benimle evlenir misin yazdırmış ve pankartın uçlarında balonlar asılıydı. İzmir en güzel yerin de Asansörde dizlerinin üzerine çökerek tek taşı çıkardı ve bende büyük bir mutlulukla evet dedim. Umarım herkes benim gibi mutlu olur.
    Elif YILDIRIM
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,blogunuzu izlemeye aldım,FİEMMA facebook sayfasını takip ediyorum, kampanyanızı duyurdum http://www.facebook.com/yasmin.guner/posts/476630579067534
    "Lusso"yu facebookta ve twitterde takibe aldım
    Paylaştım http://www.facebook.com/yasmin.guner/posts/475939585809333
    ve https://twitter.com/jasmin_tw/status/299856573319237635
    Googlede ve twitterde duyurdum
    https://twitter.com/jasmin_tw/status/299856929826668544
    https://plus.google.com/u/0/104488840803084364878/posts/GiLtF1cg9gZ
    Tektaşımı kendim aldım:)
    Şanslı olmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. adresimi unuttum Yasemin Güner yasemin411@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    https://www.facebook.com/ozlemelmcgl

    Ben tek taşımı güzel bir akşam yemeğinde hiç beklemediğim bir anda aldım ve çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bloğunu izliyorum.
    Facebook sayfasını beğendim.
    https://www.facebook.com/senay.gazoz.5
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler
    Bana tek taşım sevgililer gününde evlenme teklifiyle birlikte geldi ve ben dünyanın en mutlu insanı oldum.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalaaar. Bloğu izliyorum ve sayfayıda beğendim :)
    İletişim için:ilkyaz.gunler35@gmail.com
    Babam'ın anneme tektaş aldığını duyunca kıyamet kopartıp kıskançlık yapıp kendimede aldırmıştımm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim malesef bloğum yok :(( takipçiniz olamıycam.. Gezerken gördüm öyle inşalla benim olur dedim.
      Hikayeme geçiyorum
      şimdi benim erkek arkadaşım bana tektaş bi yüzük aldı. Ama bunu çok farklı şekilde verdi. Yediğim pastanın içine koymuş ve ben onu yanlışlıkla yuttummmmmmm. EVET !! işte böyle garip bi anım var.... benim olsun lütfen..

      Sil
    2. Oh beee izlemeyide siteyi yaptım benim olsun ne olurr :))

      Sil
  7. BU BENİM OLMALIIIIIIIIII.

    YanıtlaSil
  8. BİRSEN GÜRBÜZ
    birsen-gurbuz@windowslive.com adresimden hikayemi yolladım
    facebookta paylaştım kapmayanızı
    https://www.facebook.com/birsen.gurbuz/posts/332550846846704

    YanıtlaSil
  9. BİRSEN GÜRBÜZ
    birsen-gurbuz@windowslive.com adresimden hikayemi yolladım
    facebookta paylaştım kapmayanızı
    https://www.facebook.com/birsen.gurbuz/posts/332550846846704

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    Benim tektaş hikayem çok ilginç. Erkek arkadaşımla 2 yıldır flört ediyorduk. Açıkçası evlenme teklifi bekliyordum ama tektaş beklemiyordum. Bir akşam yemeğe gittik, çok güzel ve romantik bir yemeğin ardından arabaya bindik, yolda giderken bir CD taktı. Genelde erkek arkadaşım, kendi karışık CD lerini yaptığından herşey normal gözüküyordu, taa ki onun sesini CD'de duyuncaya kadar. Frank Sinatra'dan "From the Bottom of My Heart" ı söylüyordu. O sırada boğazda deniz kıyısı bir yerde durdu, torpidodan CD'nin kutusunu istedi, torpidoyu açtığımda çiçekler içerisinde bir tektaş pırlanta bana bakıyordu. Hemen evet dedim. Aradan üç yıl geçmesine rağmen halen CD'yi saklıyorum, tabii ki tektaşımı da hiç çıkarmıyorum

    YanıtlaSil
  11. suna yükler13 Şubat, 2013

    merhaba
    şartları tamamladım
    izleyiciniz oldum
    paylaştım https://www.facebook.com/suna.yukler.3/posts/167942543354591
    hikayeme gelince benim maaleesef bir tektaş hikayem yok ne kimse bana tektaş aldı nede ben ken kendi tektaşımı kendim alabildim sahip olduğum tek taş sahilde bulduğum parlayan çok güzel bir taştı

    YanıtlaSil
  12. benim sevgilim evlenirken tektaş almamıştı malesef ama yıllar sonra tartışmamız sonunda ayrıyken bir anneler günü tektaş almış vekızımdan göndererek beni çok mutlu etmişti bu hediye böyle bir zamanda geldiği için benim için çok değerli ve unutulmaz olmuştur denizguner77@hotmail.com https://www.facebook.com/deniz.gunerkarabas

    YanıtlaSil
  13. eşim evlenirken malesef tektaş alamammıştı yılar sonra bir tartışma sonrasında ayrıyken bir anneler gününde tektaş alarak kızımdan göndermişti bu hediye böyle bir zamanda olduğundan benim için özel ve unutumaz olmuştur denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. şartlar tmm
    tek taşımı kendim aldım tek başıma kendim taktım:))
    https://www.facebook.com/asiye.uzn/posts/495087517203783
    http://kampanyacicegi.blogspot.com/2013/02/lusso-style-tektas-hikayeleri.html
    https://twitter.com/AsiyeDemiral/status/301811682689294336
    asiyeuzundemiral@hotmail.com
    saygılarımla

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. http://www.facebook.com/mine.arimaya
    ile takipte ve izleyiciyim

    Doğum günümde avm ye götürüp benim yanımda pazarlık yaparak tektaş almıştı , devamında da öküzlüklerinin arkası kesilmeyince bedelini poposuna yediği tekme ile ödedi tabi ama tek taşın var mı derseniz var işte :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,

    Bildiğiniz gibi dün gece 00.00 de çekilişe katılım sonlandı. Random.org aracılığıyla kazanan şanslı takipçi belli oldu. Begüm Taşar şanslı takipçi! Begüm Hanım 3 gün içinde adresinizi mail aracılığı ile iletin lütfen. Aksi taktirde sıra 2. sıradaki katılımcıya geçecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ! Mail attım umarım ulaşmıştır!

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...