Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Lüks Markalar ve Marka Mirası - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

7 Şubat 2013 Perşembe

Lüks Markalar ve Marka Mirası

        
        Lüks markaların kimliklerini incelediğimizde mutlaka tarihçe ve marka mirasının üzerinde önemle durulduğunu görürüz. 


Tiffany'den vintage bir parça


         Hatta kötü taklitler bu fikirden yola çıkarak -biz şu kadar yıllık markayız, -biz üçüncü kuşağız vs. gibi cümleleri, üzerinde duracak başka şeyleri olmadığı için sıkça kullanırlar.Uzun bir geçmişe sahip olmanın marka kimliği oluşturduğu doğru olmadığı gibi güçlü pazarlama planı olan her markanın lüks olması da beklenemez. 



                                                 - Lüks markaların kısa tarihi -


         Eğer bir lüks markayı mirası tanımlıyorsa bu  yeni markaların pazara girişinin imkansız olacağı anlamına gelir. Oysa ki bunun tam tersi yani çok eski olmayan lüks markaları da görebiliyoruz.


         Bir lüks markanın tarihinin önemli olduğu aşikar. Ancak bir marka adı geçmişten gelen öğeleri kullanarak nasıl yaşatılır bu daha önemli. Markanın değerlerini koruyarak modern ve dijital dünyaya uyarlayabilenler gelecekte de lüks marka olarak yaşayacaklardır. Bunun en güzel örneğini Chanel'in geçtiğimiz günlerde yayınladığı, Gabriel Chanel'in 80 yıl önce çıkarttığı ilk mücevher koleksiyonu "Bijoux de Diamants" dan esinlenilerek hazırlanmış videoda görüyoruz. 







- Chanel and the diamond - Inside CHANEL -




          Ne dersiniz ? Mirasa sahip çıkmak işte böyle olur bence...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...