Uzun süredir lüks mücevher markalarının dijital iletişimi konusuna ilgi duyuyor ve araştırıyorum. Bu hafta gözüme iki markanın reklam filmi ilişti...
Bulgari- Eternal Promise
Bunlardan birincisi Bulgari... Yeni evlilik (ya da gelin de diyebiliriz) koleksiyonu Eternal Promise reklam filmi yakın tarihte yayınlandı. Ne yalan söyleyeyim defalarca izledim, keşke daha uzun olsaydı, hatta bunun sinema filmi olsa da gitsek dedim kendi kendime. Roma'da geçen filmin, özellikle Sistine Şapel'indeki görüntülerini çok güzel buldum. Reklam filmi öncelikle "duygu" yu çok iyi aktarmış. İlk bakışta biraz Tiffany reklamlarına benziyor ama daha tutkulu ve romantik... "Sonsuza kadar" ( eternal love, love is forever) hikayesi genellikle pırlanta reklamlarında çok kullanılan bir hikayedir 1940'lı yıllardan beri ama önemli olan bir reklamı izlerken "bayat fikir" düşüncesine kapılmamak bana göre. Bu bakımdan çok başarılı buldum bu reklamı.
Dolce & Gabbana'nın safir, yakut, inci ve altının üç renginin kullanıldığı ilk mücevher koleksiyonunu tanıtmak amacıyla yayınlandı reklam. Bu film de duyguyu çok iyi vermiş, yine tema aşk ama çok daha tutku dolu, çarpıcı, kışkırtıcı...
Beğenmedim diyemem ama benim favorim Bulgari reklamı!
bulgari'ye ayrı bir bayılırım gerçekten güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık.
YanıtlaSil