Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Christian Dior'un Küçük Moda Sözlüğü - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

17 Nisan 2013 Çarşamba

Christian Dior'un Küçük Moda Sözlüğü

        




       Bugün sizlere okuduğum en zevkli moda kitaplarından birinden bahsetmek istiyorum:  "The Little Dictionary of Fashion" yani "Küçük Moda Sözlüğü" yazarı ise Christian Dior. 


        Kitabın adının "sözlük" olduğuna bakmayın, moda terimleri A'dan Z'ye resimli ve ayrıntılı bir şekilde anlatılmış. Ayrıca stil önerilerine de yer verilmiş. Şahsen kitabı ilk açtığımda fotoğraflara ve çizimlere bayılmıştım:) İlk aldığımdan beri de elimin altındadır:)



















      
         Meslek hastalığı diyelim, gözüm hemen "jewelry" kelimesini aramıştı... Aksesuar, takı, mücevher farkı ve mücevher kullanımı bu kadar mı güzel anlatılır? Ve sadece iki sayfada...





       Bu kitap, sıkıcı bir Dubai gezisinde devasa bir alışveriş merkezindeki kitapçıda çıkmıştı karşıma, o gün bugündür zevkle karıştırırım sayfalarını.



     Stil ve moda konularına ilgisi olanlara tavsiye edebileceğim hoş bir kitap. Belki ilk bakışta çok klasik görünebilir ama işin temelini anlatıyor diyebiliriz:) Kitap amazon.com (TIK TIK) dan sipariş edilebilir ve evde, yolda, işte öğlen arasında kolaylıkla ve zevkle okunabilir...Unutmadan, ben internetten araştırdım Türkçe'si henüz yok kitabın...


     Sizin de önerebileceğiniz böyle eğlenceli kitaplar var mı ? Paylaşır mısınız?





4 yorum:

  1. Benim bu kitabın varlığından haberim yoktu.. Hemen edinmeliyim :))

    YanıtlaSil
  2. Alayim bu kitaptan . Ama uygulamaya baslayip ise gidersem bir acaip bakabilirler . Hergun kot tshirt ise giden ben topukluyla gittigimde naparlar bilmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuyunca, böyle kıyafetlerle Kapalıçarşı'ya gittiğimi düşündüm bir an...:))

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...