Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Marka- Ünlü İşbirliğine Türkiye'den Bir Örnek : ARİŞ - İCLAL AYDIN - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

19 Şubat 2014 Çarşamba

Marka- Ünlü İşbirliğine Türkiye'den Bir Örnek : ARİŞ - İCLAL AYDIN



       Her ne kadar kuyumculuk sektörü şu sıralar son 10 yılın en kötü zamanlarını yaşıyor olsa da Türkiye için güzel bazı gelişmeler de oluyor. Gazetelerde görmüş olabilirsiniz; ilk kez bir marka bir ünlüyü marka yüzü olarak ilan etti. Evet Ariş - İclal Aydın işbirliğinden bahsediyorum. 

         Daha önceki yazılarımda global markaların ünlü işbirlikleri hakkında yazmıştım (Tık tık). Bir ünlünün bir markanın yüzü olması çok rastlanan bir halkla ilişkiler çalışması. Ancak Türkiye'de kuyumculuk sektöründe  pek uygulaması olmadı şimdiye kadar. Bunun sebebi tartışmaya açık...Bana göre ünlülerin isminin markaların isminin önüne geçebileceği düşüncesi ile hiçbir marka buna yanaşmadı şimdiye kadar. Nihayetinde geleneksel bir sektörden bahsediyoruz! Bu yüzden, bu konuda öncü olduğu için Ariş'i tebrik ediyorum. Ayrıca işbirliği için seçtikleri ünlü İclal Aydın olduğu için alkışlıyorum. Halk tarafından sevilen, güzel, kültürlü, ışıltısı daim olan başarılı bir oyuncu -yazar İclal Aydın.

İclal Aydın -Ariş
           İclal Aydın, "Pırlantalı Buluşmalar " adıyla gerçekleşecek bir dizi etkinliğe katılacakmış. Buraya kadar her şey şahane! Ancak ünlü-marka işbirliği bir bütündür ve sadece mağazalarda etkinlik düzenlemekle olmaz. Bir de her zaman söylediğim, yazdığım hatta isyan ettiğim mücevherin kişiye göre seçilmesi gerektiği konusu var. Yani cilt tonu, yüz şekli, vücut şeklinin önemi ve daha pek çok şey...

İclal Aydın -Ariş
           Görsellere baktığımda, yanılmadığımı görüyorum. Mücevher seçimi yanlış olmuş aynen şurada olduğu gibi (TIK TIK). Bu tarz çalışmalarda markanın yapması gerekenler biraz daha fazla, dikkat ve özen gerekli.

                Sevgili İclal Aydın bir yazısı ile elmas-pırlanta konusuna atıfta bulunmuş.

"Elmas uzun bekleyişleri sonucu başkalaşmış bir kömür parçasıdır aslında bildiğiniz gibi" demiş. Bunu okuduğumda tüm samimiyetimle şunu geçirdim içimden: Senelerdir verdiğim derslerde elmasın kömür ile hiçbir alakası olmadığını anlatır dururum. Fakat yine de yerleşmiş bu yanlış bilgiyi silmeye tek başıma gücüm yetmedi. Belki İclal Hanım bu konuda bana ve bilime yardımcı olur da kitlelere duyurabiliriz :)

Gelişmeleri ilgi ile takip edeceğim!

Sevgiler.




Görseller: Hürriyet Aile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...